Thursday, November 24, 2011

Pro sebe, pro tebe, celý svět se řítí...

....a až se dořítí, bude zřícený.

Těm, kdo by onu informaci snad z faktu, že nepíšu, zatím nestihli pochytit, chci říct, že:
Poslední dobou jsem kladivem přeražená.
A jak jsem před chvílí psala komusi se srandovním nickem na last.fm (díky), psací reflex se mi vypnul, a protože jako na sviňu ten čudlík, co ho ovládá, mám uprostřed zad, nedosáhnu na něj. A nikdo jiný ho za mě nezapne. Někdo by možná mohl, ale asi nejsem dost dobrá na to, aby kvůli mně vylezl z ulity.
A tak bojuju se světem, svět bojuje se mnou a oba jsme z toho v prdeli.
Kdyby aspoň nebyla taková zima a před domem nám od rána nerambajzili dělníci s jeřábem jako tyranosaurus (to pod tím asfaltem hledají pirátský poklad?!).

Kvůli katastrofickému nedostatku motivace k čemukoli jsem taky opět po tisíci letech zavítala na motivační goal setting stránku 43things, kde si můžete vytvořit seznam věcí, které chcete udělat, psát si o tom entries a navzájem se s ostatními uživateli cheerovat, jak vám to pěkně šlape. Já se samozřejmě zabývám důležitými věcmi jako "not speak a word for 24 hours", "listen to all albums from the book 1001 Albums You Must Hear Before You Die" a "draw manga", ale najdou se i goaly jako "find out what the little pockets on cats' ears are for" (skutečné životní priority, věru, inu, jak jsem mohla bez znalosti tohodle fenoménu dodneška vůbec existovat?!).

Každý máme nějaké ty first world problems a veledůležité životní poznatky, které nám nedají spát, jen co je pravda.

Stručný náhled do těch mých následuje tutok...:

1) Perry Farrellovic zatrolená Lollapalooza se jako každý zatrolený rok koná ve stejném zatroleném termínu jako OFF, z čehož logicky vyplývá, že se Jane's Addiction na náš oblíbený festival nedostaví. Proč ještě Farrellovi nikdo neřekl, že OFF je nejbožejší festival na světě? Kdyby to Janině závislosti Artur Rojek twitnul na twitru, třeba by mu to došlo, nechal by palůzu palůzou a klusal do Polska.
Jak říká L. - ať se jim pes vyjebe do nohy.

Jo a nevěřte nikomu, kdo říká, že nové album Jane's Addiction je špatné, protože je dobré jak cyp. Vlastně ne, ne! Jak dva cypové a jedno prase navrch.
Twisted Tales
Splash a Little Water on it

2) Proč je člověku ve 36 stupňů teplé vodě tak akorát a ve 36stupňovém vzduchu vedro jak v peci?

3) Ve staré japonštině se maminka řekne okakan. A v té moderní haha. A otec čiči. (děsná hlína, co?)

4) Konečně jsem viděla Aliena! Proč mi nikdo neřekl, že je ten film tak überboží?

5) Her Name Is Calla jsou naprosto geniální. Jinak si totiž nedovedu vysvětlit, proč jsem u jejich koncertu brečela jako malá holka.

Pour More Oil

A všichni členové Cally jsou fajn lidi.
Zamachrovala jsem si s angličtinou a pokecala si tady s Tomem o anglických vlacích. 

(mám na sobě tričko Astronautalis - This is our Science, kdyby to někoho zajímalo)



A to by myslím stačilo, pac a pusu, jdu si číst Kafku na pobřeží.

1 comment:

  1. There there, my little sister. Everything's gonna be alright soon. At least I hope so.

    ReplyDelete