Sunday, September 4, 2011

Co si pustit na neděli

Máma má rejpavou, já musím do Brna (nééé), nestíhám psát, co mám psát (resp. jsem líná veš), zjistila jsem, že za toho nového Astronautalise, co jsem si před pár dny objednala, nejspíš budu muset platit clo (well, fuck it) a taky lidi mě serou. Žejo.
Normálka.
Vlastně ne lidi, já. Já se seru.
..To je jako kdybych se pokazila. Jako kuchyňský spotřebič.
No co no.


Pokud aspoň trošilililinku věříte, vy, co vás ještě pořád baví si číst ty békoviny, co sem píšu, mému hudebnímu vkusu, pusťte si tohle.
Myslím, že nedělní nálada je na to ideální.

Woven Hand - Blue Pail Fever (tohleto je tak nestydatě dobré, že prostě..!)


Blind Pilot - Keep You Right (a tady velké zamilované srdce pro celé album, které vychází 13. září a je k poslechu na npr.org)


The Black Heart Procession - It's a Crime I Never Told You about the Diamonds in Your Eyes


O'Death - Bugs (to má aji video pěkný...teda strašidelný)


Woodworkings - Sketch (Adrift) (to se všechno dá stáhnout tady zadarmóóóó)


A toho Astronautalise jsem našla někde na torrentech, půl hodiny na to koukala a zase to smazala. No to by tak hrálo, abych si to album poslechla dřív, než mi přijde ten hezký balíček s šátkem a tričkem. Když už jsem si za to zaplatila a přispěla blondýnovi na živobytí, nesmím si to pokazit.
A tak poslouchám jen tohle a těším se.

2 comments:

  1. to je super!
    Inak ak mas rada CK parfumy zapoj sa do prvej giveaway na mojom blogu tu:
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/2011/09/first-giveaway.htm

    ReplyDelete
  2. Astronautalis s Tegan Quin? zbožňuju ;)

    ReplyDelete