Monday, August 1, 2011

One day, they'll find me dead - with my ears still bleeding..



Příští víkend je v polských Katowicích OFF (totiž festival pro psychopaty), takže začíná velké předfestivalové šílenství v podobě seznamu kapel, které chci vidět (25 interpretů za 3 dny - ano, mám v úmyslu nejíst, nepít a nečůrat, to je pro amatéry).
Krom toho musím zajet půjčit legendární stan s kapacitou 10 lidí, ke kterému se váže vtipná historka o tom, jak jsem doma zapomněla tyčky a jak jsme potom ve stanovém městečku jako velcí inženýři stavěli stan bez nich s pomocí kamenů, provázků a stromů. Nazvali jsme to kubistická kompozice a byli jsme na ni patřičně hrdí. Ach, sladké vzpomínky.

Byla jsem si u sestry půjčit galoše (spoléhám se na pravidlo, že když si člověk vezme gumáky, pláštěnku a jiné antidešťové propriety, bude jak na sviňu hezky) a ujistila jsem se o tom, že moje řidičské schopnosti jsou přinejmenším srandovní.
Ale jednou za čas je fajn smět se řítit po dálnici a děsně nahlas si zpívat, protože vás v tom autě nikdo neslyší.

Vyřvávala jsem Astronautalisův nový singl,
o tom, jak Dmitrij Ivanovič Mendělejev vymyslel periodickou tabulku prvků. (zdarma ke stažení tadyks)


Je to dobré jak prase, v září vydává novou desku a příští rok hned zkraje zase přijede do ČR... Má to tady prostě rád, kluk jeden blonďatá.

Jo a Ostrava se pomalu ale jistě propadá. Z malé prohlubně v asfaltu za sestřiným domem se vyklubala lochna jak Brno a opodál se tvoří další ďourozárodek... Existují dvě možnosti - buďto všichni Ostraváci umřou na smog a nebo se propadnou do středu země. Ovšem největší pravděpodobnost je kombinace obého. Aaahh, life's fun, right? :D


No a protože počasí venku tomu nahrává, je na čase projít si nějaké ty smutné-umíráčkové-pomalé kapely, které letošní OFF playlist nabízí.

A hned na začátek věc, co mě příjemně překvapila, neb jsem nečekala, že tam objevím něco tak kouzelného a hezkého. No koukejte na ně, jak jsou miloučcí. A sledujte toho dědu v levém rohu, jak si to dává. :D
Živák Dry the River - History Book


Superstárs Mogwai, post-rock ze skotského Glasgow
Mogwai - Auto Rock


A hned po nich hrajou Low, zamilováníhodní mormoni z Minnesoty.
Low - Try to Sleep


No a já jdu koukat na ocelovou oblohu.

No comments:

Post a Comment