Tuesday, August 30, 2011

Crazy Bitch

Česká nová vlna, prej.
Říkala slečna s černou rukou (peace, girl! :D )




K vidění jsou plakáty OFF, Partyline a vpravo na dveřích v chodbě Sigur Rós.
Strašidlo jsem někdy v šestnácti našla na internetech, a protože se mámě nelíbila představa, že bych to měla vytetované přes celá záda, nakreslila jsem to aspoň na stěnu.


Jo a myslím si, že mám hezký nohy.
Hehe.


Jo, kdybyste to náhodou ještě nevěděli, PJ Harvey-ina nová deska je über.
A ten plánovaný pražský koncert je überdrahý.


In the Dark Places

8 comments:

  1. nova NOVA vlna... dva krat nova!
    A nohy su pekne, len som to nechcela komentovat.

    ReplyDelete
  2. Nová sem, nová tam.
    Nebo to tam mám dopsat?:D

    ReplyDelete
  3. akoze nemusis :D aj tak to nikdo nepochopi :D

    ReplyDelete
  4. Seš taky prdlá jak mraky, sestro. Vítej do klubu!

    Btw., ses nebála, kdyžs sebou řízla na betli, že si švihneš hlavou do pelesti?.)

    ReplyDelete
  5. Ha, to švihnutí hlavou do pelesti mě vůbec nenapadlo!
    Ale víš, jak by to bylo vtipné video?:D

    ReplyDelete
  6. No, skoro na Darwin Awards.)) (To je tím, že se těším na stáž ze soudního lékařství:D)

    ReplyDelete
  7. Jo jo, Darwina na mě. Honoring those who improve the species...by
    accidentally removing themselves from it! :D

    A normální pochopitelně nejsem, to by tak hrálo.

    ReplyDelete