Sunday, July 3, 2011

Po nocích

Po nocích, kdy celý dům spí a mně v uších zní písně věru neveselé. (kdybyste náhodou chtěli něco depresivního k poslechu, stačí říct, mám nekonečnou zásobu of this stuff)
Jako třeba tohle:

Bon Iver - Flume


A nebo tahle:
Bon Iver - Skinny Love


Mimochodem Bon Iver vydali před pár dny novou desku, jen nemůžu najít žádnou kloudnou verzi svojí oblíbené písničky na youtube, jsou tam samé přiblblé remixy. Tak sehnat album a poslechnout Perth, honem. Übersuper album. Umírací, snové a tak vůbec.
Jo a Bon Iver se čtou [bonivér] - byla jsem o tom v nedávné době poučena. 

A co teda po nocích dělám?

V prvé řadě hraju Portal 2 (ó ano, jsem geek a miluju počítačové hry - kdo jste za svých mladých let pařili Max Paynea, Tony Hawk Pro Skater a Theme Hospital?).
Taky se snažím přijít na to, co jsem to posledně použila za šampon, že mi tak voní vlasy (jó, v půl druhé v noci mívám skutečně smysluplné nesmysly v lebeční části kebule).
No a ještě.. by mě zajímalo, s jakým motivem mi tendleten blonďatej Američan s hlasem, co holce roztřese kolena, dal svůj mail. Byl to sice mail, který si kdokoli může přečíst na jeho oficiálních stránkách (pila jsem whisky s někým, kdo má svoji oficiální i wiki stránku a vydal 3 alba! O.o), ale stejně v tom byl ten akt uzmutí mého mobilu a napsání mailové adresy, so I don't forget to write.
Bylo by tak snadné se do někoho takového po uši zamilovat. Jako nic, Harry Potter by ani nestihl říct "lumos".
Oh well, too bad guys like this don't live in this country.
They only exist in stupid girls' dreams and sometimes on the other side of the Atlantic Ocean.
Fuck!

But anyway, Andy válel.
Všem nám nabídl ruku k představení dřív, než jsme stihli vyděšeně mrknout, pak zahrál skvělý koncert a zbytek večera se usmíval, pronášel komplimenty na adresu zakomplexované ČéeR a bavil se s kým jen to šlo.
A prý zas na podzim přijede.

Astronautalis - Story of My Life


6 comments:

  1. a pak jsou lidé, kteří po nocích zkoušejí google a píšou do něj třeba: "astronautalis, brno, blog" a omezí výsledky pouze na češtinu a poslední měsíc. a dostanou se k mrkvi. a jsou fascinováni povídáním o andym (byl vážně skvělej, zamiloval bych se do něj i jako muž) v kombinaci s maxem paynem a tony hawkem (theme hospital jsem nikdy nehrál)... na koncertě jsem si koupil You And Yer Good Ideas, poslední kterou měl s sebou na vinylu. a pak jsem přišel domů a zjistil, že nám na bytě umřel zesilovač u gramofonu (ale to odbočuju)...
    a pak jsem četl dál. o japonských filmech, o šití, o muzice... hodně se mi tu zalíbilo

    ReplyDelete
  2. Kiril: Heh, takhle se sem jde taky dopracovat?
    Děkuju převelice, až jsem se z toho začervenala. :X

    ReplyDelete
  3. Jde. obzvlášť, když se člověk nudí po nocích v práci...
    A až asi při třetí návštěvě mě zaujalo, že si tu necháš říkat mrkev. Tak nějak jsem si to spojil se svým rodným městem, kde je mrkev historicky nejdůležitější plodina. A to tak, že máme třeba mrkvancovou pouť, na kterou se pečou buchty z mrkve zvané mrkvánky (případně mrkvance, nejlepší dělá samozřejmě moje babička).

    ReplyDelete
  4. Mám do jisté míry zrzavé vlasy, tak proto.
    A týjo, mrkvánky! Recept, honem! Miluju mrkvové jídlo.
    Třeba mrkvová polívka, nom nom nom.

    ReplyDelete
  5. Mrkvová polívka je nejlepší. A recept dodám, až se k němu někde dostanu. a až se dostanu zpět k internetu, což může pár dní trvat. ale jsou fakt moc dobrý

    ReplyDelete