Thursday, July 28, 2011

Long long long time ago

V našem domě se dějí podivné věci.
Nemáme schody, každé ráno v 8 mě vrtáním do zdí probudí vysmátí dělníci a všechny zavařeniny jsou v kotelně zamknuté na klíč. Máma má oteklé oko z levandule, co jsem škubala ve Francii a teď ji suším na okně, a všechny věci po babičce jsou přestěhované z jednoho skladiště do druhého.

Čehož s radostí využívám, protože je k nim náhle mnohem lepší přístup, a sedím po uši zavrtaná ve stařičkých voňavých cetkách a zkoumám.
Vyzkoumala jsem krabici fotek, kterou skoro ani neunesu, stařičkou lampu a porcelánovou krabičku zdobenou kvítky (obojí už našlo nové bydliště u mě na skříňce) a stará vysvědčení. Moje babička měla tehdá za Protektorátu jednou dvojku z chování, rebelka. :D

Teď prosím jednu na správnou retro náladu..
Mills Brothers - Paper Doll (hitovka, co vévodila americkým hitparádám léta páně 1944)



..a následuje ochací seance na módu čtyřicátých let, resp. čupr modely mojí babičky a pradědečka.


Lázeňský švihák jak něco




Holka jako lusk a ještě k tomu elegantní od hlavy až k patě.
Takové už se dneska nevyrábí, to teda né.


Servus, zdraví Fred Astér a Džindžr Rodžrsová z filmu Swing Time.
Let's swing, baby!
(a já jdu spát)

1 comment:

  1. miluju staré fotky a když jsem si k nim ještě pustila tu písničku... no úplně jsem se přenesla do té doby ;))
    Fashion&Chocolate

    ReplyDelete