Wednesday, June 29, 2011

Jsem víla jako prase

Tyto obrázky nechť vám slouží k ilustraci mé narcisovitosti.
Aby toho nebylo málo, tentokrát jsem k tomu měla i dva lidi s foťákama místo hlav, co mluvili fotografickou hatmatilkou a hádali se o to, kterejžejetedajakolepčí, jestli teda ten ňikon nebo kaňón.
Egoboost jak divá sviňa, to vám řeknu.



Bárule odpustí, že jsem ji a její Nikonku (já vím, že má jméno, ale já mám hlavu děravou, odpusť!) takto sprostě podvedla a zradila.
Hanba mi, hanba největší.
Ale uvrtala mě do toho proradná Zu , já jsem v tom vlastně úplně nevinně.


No a krom toho, že se flákám mezi stromy za brněnskou Ikeou a nechávám se vyblejskávat tváříc se u toho jako plachá víla, mám pořád kupy práce.
1) sama se sebou
2) s teorií překladu (pánové Levý a Newmark a ctěná paní Bassnett-McGuire, nesnáším vás/nie nawidze was/neznášam vás/Ich hass Sie/I hate you/大嫌い! v šesti různých jazycích!)
3) s debilním Josephem Conradem a jeho Heart of Darkness, džízis, kdo to má v tom originále číst?!
4) se svou zapeklitou bytovou situáciou, resp. s faktem, že mi vybouchl byt a já teď bydlím s bandou handsome Slováků (kteří umí hrozně dobře vařit a já bych je za nic nevyměnila!)
5) se svou zapeklitou finanční situací
6) se svou zapeklitou časovou tísní
7) s nemilým faktem, že mi došla káva, ta, co tu maj Slováci, je hnusná a taky že mi pánové furt kradou mlíko a dělají si s ním proťáky, bléfuj.
A tak vůbec.




Ač je mileráda čtu a sleduji, sama opravdu nemám ambice stát se módní blogerkou - nepovažuju svůj šatník za natolik zajímavý, abych o něj dělila na děnní bázi, či s ním směla kázat komukoli cokoli, co se módy týče.
Nicméně když se tady sem tam nějaká ta fotka, kde na sobě mám oblečení, zjeví, je to z onoho prostého důvodu, že oblečení nosím, žejo. A nebo je to prostě kousek, o který se nemůžu nepodělit.
Ale tak obecně se raději vykecávám, čehož jste si určitě už všimli.
(ale kdyby to někoho mermomocí zajímalo, ten klobouk je z Tally Weil a Há eM šaty mi darovala při úklidu svého šatníku bývalá spolubydlící - za pusu na čelo)


Tak se zase vraťme k tomu, čemu rozumím. 音楽について話しましょう。

30. června, čili zítra, v Brně vystoupí můj oblíbený upír s fake upíříma zubama.
Zatím se nikdo netváří, že by byl ochoten jít se mnou, vypadá to, že zase půjdu trapkařit úplně sama.


Astronautalis - Trouble Hunters

Astronautalis - Story of My Life


Album mu produkovat John Congleton, übermaster a bůh a taky esence znervózňujících The Paper Chase. Znervózňujících takovým způsobem, že si říkáte, že vás URČITĚ někdo sleduje, protože přece... ví, kam večer pokládáte hlavu.. A vy už oka nezamhouříte.


The Paper Chase - We Know Where You Sleep

Nikdo neumí aranžovat tak chytře, jako John.

Nakonec ještě jeden detail mého meganosu a půjdu zas dělat něco užitečného. Džus (čti čus)

11 comments:

  1. Ti dám Bárule a její Nikonka! :D
    A v létě na Tobě budu trénovat a prostě nafotím hezčí fotky než jsou tydlencty. (Což se mi asi nepovede.)
    A neříkej mu meganos, trubko.
    Láfjů:)

    ReplyDelete
  2. Jéje, Heart of darkness, to teda upřímnou soustrast. I když teda pan Kaylor tvrdí, že to má "its own magic", ale nevím, nějak na mě ještě nevybaflo :D. To už mi přijde stravitelnější Copolova adaptace Apocalypse now - Miluju vůni napalmu po ránu!
    A pěkné narcifotky, jen tak dál! :)

    ReplyDelete
  3. Meruň: Jáááj, už vím, Stella se jmenuje:D
    A meganos je kompliment, on to meganos ví, takže no worries.:D

    HP: Kaylorovi nesmíš nic věřit:D
    Já na tu pitomou knížku musím napsat esej, kruci.
    Ale kdybych mu možná vyzradila, že jsem kámoška a spolubydlící jeho favourite Peter Pana, co vyhrál soutěž o nejlepší kostým na Halloween party, třeba by mi dal pokoj:D

    ReplyDelete
  4. Jaký meganos? To je klasický řecký profil, dámo! ;)

    ReplyDelete
  5. Když on je tak okouzlující a já tak beznadějně naivní a romantická... :D Ale je fakt, že o kvalitách HoD mě zatím nepřesvědčil a pochybuju, že se mu to kdy povede. A esej o HoD podle mě ještě jde, ale když si vzpomenu, jak jsme museli psát Drábkovi esej o eseji o HoD, fůůůůj :D Prostě je to všecko hnus :D
    A koukám, že se pohybuješ ve vysokých kruzích, Peter Pan byl fakt dobrej :D Nejsi náhodou i v ESCapu?

    ReplyDelete
  6. Channah: takže dobrý, jo?:D :)

    Molto fashion: thank you:) (although I'm not the one to be praised because I didn't take them:D)

    HP: jo jo, mám konexe mezi těmi nejvyššími:D:D
    Simtě, Drábek.. já dělala prváckou literaturu u Prajznerky, na mě si s nějakým docentem šejkspírem nepřijdeš:D
    A v ESCapu nejsem..

    ReplyDelete
  7. Šikovné fotografky jsi měla, moc ti to sluší!

    ReplyDelete
  8. Mrkev: nejlepší... ;) http://wapedia.mobi/thumb/4d8e504/en/fixed/466/600/Antinous_Mandragone_profil.jpg?format=jpg

    ReplyDelete
  9. To jsou krásné fotky...ehm kde rostou takoví skvělí fotografové? :)

    ReplyDelete