Thursday, June 9, 2011

I should be studying

No jo.. měla bych se učit.
Za 3 hodiny mám totiž zkoušku z tohodle: 敗負戦争際可能収支圧量層了参昇輸拡縮複純攻勝敗負戦争際可能収支圧量層了参昇輸拡縮複純専攻仏独印欧州世界郵省庁係厚薄濃軟浅貧王首... (pozn. au. tohle je jen pathetická pidižižlisoučástečka toho, co mám umět, a pokud mám mluvit v konkrétních číslech, tak je to 657 omnomnom obrázečků *šílený smích*).
O to, že vypadají všechny stejně, by snad ani nešlo, protože po dvou letech soustavného učení mučení je od sebe rozeznám bez problémů a to, jak se píšou, si zapamatuju po jednom letmém pohledu (víte, že na každý znak mají Japonci i přesný postup tahů? a má to svůj důvod).. ALE DO PLESNIVÉ PSÍ DÍRY, KDO SI MÁ PAMATOVAT, JAK SE TO ČTE A CO TO ZNAMENÁ!!!!????? ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!
*zmateně pobíhá po místnosti, slepě jako můra vráží do nábytku, ztřeštěně mává rukama a se zakloněnou hlavou křičí z plna hrdla...nakonec se přímým nárazem knockoutuje o okno, svalí se na zem, chvíli sebou cuká, až se docuká a ámen s ňou*

Oficiálně jsem se zbláznila, přiznávám se bez mučení. Až budu dělat státnice, urrrrrrrčitě vybuchnu, slibuju.
(jéé, kousek ode mě sedí Francouzi a krásně mluví! ach!)

A teď co hrozně podstatného jsem chtěla oznámit světu.
Život je nefér!
Strašně neféééér!
Já chci do showroomu!!!!
Kašlu na to oblečení zadarmo, beztak by mě časem omrzelo, že jsem si ho ničím nezasloužila.. Chci tam proto, že bych měla šanci potkat Kateřinu Winterovou!

HM anketa from farmorFILMS on Vimeo.


Promiňte, drahé módní blogeríny, ale je to hrozná nespravedlnost, že vy, jen za to, že si vyfotíte boty a šaty, máte možnost setkat se s jednou z nejvlivnějších osob české hudební scény. A beztak vás třičtvrtě netuší, kdo to nějaká Winterová je a že hraje v Národním divadle a má krásný hlas a vůbec!
NESPRAVEDLNOOOOOOOST!!!

Pokud vás stále netrklo, kdože to ta Winterová je, tak prosím takhle:

Píše se rok 2000, vychází film Samotáři a s ním asi nejlépe-se-hodící hudba k filmu,
co kdy spatřila světlo světa.
Jan P. Muchow + Kateřina Winterová = Ecstasy of Saint Theresa

No a loni vyrazili EOST na turné.
A já, odchovanec Paskvilu a Velké noční hudby, který už myslel, že EOST nikdy neuvidí (páč Winterová šla na mateřskou, když jsem ještě neměla na koncerty ani pomyšlení, a byla na ní asi tisíc let), jsem myslela, že se štěstím potentnu.

Opravdická Winterová a opravdický Muchow, brněnská Fléda, stav lehké opilosti a hudební euforie.


...a k tomu svítící žůžošaty od návrhářky Denisy Nové.

Povinně poslechnout album Watching Black, všichni!
Hned!

(no a já se teda jakože jdu učit...)

12 comments:

  1. ..vykseftuj s nejakou blogerkou nech ta tam vezme ! :-) ..pisem spravne? ani neviem aka podmienka predchadza zucastneniu..

    ReplyDelete
  2. Tvůj blog je moc fajn:) vypadáš opravdu chytře né nějaká pipina:) sleduji
    http://mumsaidicould.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Čajová: cheche, leda že by mě Boo nebo někdo vzal do kabely a já tam na ně pak vyskočila:D

    Káťa: téda, díky převelice:)

    ReplyDelete
  4. ecstasy je super hudba :) keď som kukala video, nenapadlo mi, že ide o niekoho, komu by som mala venovať viac pozornosti. nuž čo. veď bývam na slovensku :P
    a inak, viem, čo práve prežívaš pri učení, ja tiež študujem jazyky - angličtinu a portugalčinu. bue.

    ReplyDelete
  5. Na anglistice jsem taky:)
    ...and we proudly call ourselves KAA (né snad Katedra anglistiky a amerikanistiky, ale Klub anonymních alkoholiků, hell yeah:D).

    ReplyDelete
  6. tá čínština ma dostala :DD
    neskutočné, že sa to učíš.

    ReplyDelete
  7. Těsně vedle, je to japonština:)
    Ale máš pravdu, už mi z toho hrabe:D

    ReplyDelete
  8. A já bych ještě poukázala na pestrost značek, které se v našich lukách a hajích kupují. "mám na sobě všechno z HMka":-D

    ReplyDelete
  9. ja by som ti dopriala ist do HM:)

    ReplyDelete
  10. Any: to je fakt:D však ty už jsi určitě v HM na nějakou blogerku narazila, ne?:D

    Evie: dík:D ovšem netuším za co - leda tak za úsměv a psí pohled:D

    ReplyDelete