Monday, May 30, 2011

Ófina (English at the bottom)

Je to jen můj dojem, nebo se poslední dobou všechno hemží rovně střiženýma ofinkama?
...á, do řiti, já se polila kafem!
(pardón)
A taky ta zrzavá barva teď údajně taky nějak frčí nebo co.

Znamená to, že jsem módní oběť?
Safraporte.


(Na co by mi byl smartfoun, když můj milovaný starouš
umí tak skvělé triky jako neočekávaně se sám vypnout,
samovyplivnout baterku a taky fotí tak skvělé a 
kfalitní photographie?)
(Umíte se taky takhle tvářit jako kachna?
A na čisté zrcadlo sere pes!)

Děsně mě z těch vlasisek svědí čelo.

A jo, věděli jste, že Bruce Springsteen je děsný frajer? 
Na Streets of Philadelphia zapomeňte, todleto je stokrát lepčí.
Bruce Springsteen - Born to Run





For English click on Read more...



Fringe

Is it me or is everything full of straight fridges these days?
...aaah, damn I've spilt coffee over myself!
(sorry about that)
And ginger hair colour is sooo it.. or something.

Does it mean that I'm a fashion victim?
Ooh cripes!

(What would I use a smartphone for since my beloved old buddy can do such amazing tricks like turning off all of sudden or spit the battery out. It can even make these supahkuality photos!) (see the pic)
(Can you make a duckface like that? And who cares about clean mirrors?) (see the pics)

My forehead is all itchy!

Oh and did you know that Bruce Springsteen kicks ass? Forget the Streets of Philadelphia, this is million times better.
Bruce Springsteen - Born to run
(see the video)

7 comments:

  1. podla mňa? Paráda!

    (prebieha giveaway)

    ReplyDelete
  2. Pěkné, pěkné :) taky jsem si ju nechala před měsícem ufiknout (první kadeřnický zásah po čtyřech letech). Ale nějak jsem si s ní nerozuměla, mě z teho dokonce vyloženě bolela hlava. Takže po zdralé úvaze jsem ji nechala dorůst (a ne, není to proto, že bych byla líná jít znova ke kadeřnici!! :-D ) a nosím ji na stranu. Taky superkůl :)

    ReplyDelete
  3. *zralé úvaze, neumím psát do pytle ;)

    ReplyDelete
  4. Díky, díky:)
    Liane: no, to se ještě uvidí, jestli se mi v tom létě pod tou helmicí nebude ta kebule třeba přehřívat a taky mě nebude bolet:D
    (já u kadeřnice taky už nebyla sto let.. a bojím se, že jestli se tam ukážu - s tím, jak jsem si to předvčera šmikla, tak mě zaškrtí na místě, proč si stříhám vlasy sama, když to neumím rovně)

    ReplyDelete
  5. your haircut is so lovely!

    xx, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    ReplyDelete