Wednesday, April 6, 2011

Běžec ve viktoriánském

Bolí mě nohy.
Jako prase!

Svět se totiž zbláznil a já začala běhat.
A to né jen tak ledajak.
Mám běžecké boty, mikinu s kapucí, plápolající culík a sluchátka na uších.
A na kontě čtyři z pěti večerů ve znamení běhu. *chlubitychlub*
Džoginguju:D

Představte si rekreační běh ve viktoriánské době.
Je slunný den a vy si to ve svém prvotřídním vycházkovém obleku a se sličnou slečnou Rozárií štrádujete pískem vysypanou cestičkou v parku. Korzujete, vtipkujete a taktním způsobem se slečně Rozárii dvoříte, neb je to po nesčených plesích a zdvořilostních návštěvách první chvíle kdy jste sami. I když né úplně - moc dobře totiž víte, že jen co odbočíte na příští odbočce, zcela náhodou se setkáte se svou a její matkou v doprovodu obou manželů. Ale tak už to jednou ve viktoriánské době chodí.
Když tu najednou..!!... kolem vás prosviští dáma po krk a zápěstí obklopená krajkou, v korzetu, klobouku, dlouhé těžké sukni a podpatcích. V napřažené ruce drží slunečník a druhou si přidržuje klobouk a vy cítíte, jak se malé ručky polekané slečny Rozárie zavrtávají do vaší paže, a srdce se vám rozbimbuchá.
V těsném závěsu za běžkyní kolem vás proutíká celý dav takto oděných dam, které s dětským smíchem rychle mizí mezi stromy, až se nakonec v dáli všechny znaveny svalí do trávy se slovy, "již nemohu!".

V hlavní roli nejhezčí, co jsem kdy ulovila v sekáči (30 korun!), přívěšek po babičce, na skříni saké a na dveřích rentgenové snímky kolene spolubydlící.



Jill Tracy - Fine Art of Poisoning (dárk, děsně dárk!)

6 comments:

  1. Ještě štěstí, že se svět nezbláznil natolik, abych začala běhat já. To by bylo totiž ještě absurdnější než běh ve viktoriánské době :-D A máš děsně hezkej účes!

    ReplyDelete
  2. S tím účesem brzdi, jen jsem do toho plácla jednu sponku, aby mi to nelezlo do záběru:D
    ale tož dík:D

    ReplyDelete
  3. Představa pádících viktoriánských slečen mě fakt skvěle pobavila. Díky za úsměv ve chvíli, kdy mi zrovna veselo nebylo.

    ReplyDelete
  4. Wow, jsi statecna! To teda drzim palce, ja behani uplne nemuzu, ze vseho nejvic!

    ReplyDelete
  5. Díky:)
    Já si taky myslela, že je to děsná konina, ale když jsem začala, tak se mi to nějak zalíbilo:)

    ReplyDelete