Monday, March 14, 2011

No energy left

Psala bych, ale nemám sílu.
Už příliš dlouho funguju jen díky čvterečku 10 na 10 centimetrů, které jako jediné zůstaly na mé sedmnáctipalcové obrazovce funkční.
Naučila jsem se asi všechny klávesové zkratky ve vesmíru!
Ještě chvíli a začnu používat příkazový řádek, vyvine se ze mě IT tvor, naučím se hrát poker, začnu hrát WoW a už mě nikdy nikdo neuvidí.

Až budu mít na čem fungovat pořádně, budu i blogovat pořádně.
Teď ale nemůžu sloužit.

Nicméně!
Jsem pyšnou majitelkou lítsku na japonského maestra gitáristu, Miyaviho.
Tohohle:


Je to frajer, já ho poblázněnou pubertální láskou miluji již léta letoucí (jsem totiž stará kmetka) a v dubnu ho uvidím celého živého a živoucího!
A to ještě s Budapeští jako bonus.

Tiše a sobecky doufám, že zemětřesení a tsunami neotřásnou i koncertem.
Ale poslala jsem Japoncům pár DMSek, za všechny, co umřeli, jsem zapálila vonnou tyčinku a budu doufat, že se tam z toho dostanou. Konec konců jsou to silní a spořádaní lidé, jen tak nějaká tsunami je na kolena nedostane.




2 comments:

  1. tak to ti ide celkom dobre ked mas iba 10x10, ja by som sa na to uz vysrala upne :D

    ReplyDelete
  2. Kdybych mohla, tak to udělám taky:D

    ReplyDelete