Tuesday, February 15, 2011

Yay!

Sláva, překonala jsem svou otravnou lenost a doplnila ke všem článkům anglické verze. Enjoy!
Budu se to snažit dodržovat, ale nic neslibuju, jsem kůže líná lenivá a nestává se často, abych se překonala k takové dechberoucí aktivitě zahrnující angličtinu.. Naposledy to bylóóó skoro před měsícem, kdy jsem kroutila hlavou nad renesanční angličtinou Shakespearových her. Jak mu může průměrný student anglistiky rozumět, když mu kolikrát nerozumí ani Angličani? Uah.

Krom toho v Albertu neměli zázvor, bazalka byla drahá jak prase a já mám ucpaný nos a pomalu mi dochází sprej.
Jsem depresivní a nepříjemná, v případě nutnosti koušku.
A nesnáším Valentýn!

Původně jsem chtěla navzdory svému rozpoložení všechno napravit
rozvernou písničkou od The Ditty Bops, jenže ty potvory  nemají
povolené vkládání videí z youtube. Takže tady, jedna naštvaná..

Amanda Palmer - Runs in the Family
____________________________________________________________________________________

Hooray, I've finally got over my laziness and wrote English versions for all the posts. Enjoy!
I'll try to keep that up but I can't promise anything because I'm a lazy lazer and me forcing myself to such breathtaking activity involving English, well that doesn't happen a lot.. The last time waaaaas almost a month ago when I was beating my brain with Renaissance English of Shakespeare's plays. How can an ordinary English student understand that awfulness when sometimes even people from England don't get it? Uah!

And apart from that, there was no ginger in the supermarket, basil was expensive as hell, my nose is blocked and I'm running out of nose spray.
I'm depressive, unpleasant and I bite if necessary.
And I HATE Valentine's Day!

At first I wanted to fix the mood with a cheerful song by 
The Ditty Bops, but those bastards don't alow embedding
videos from youtube. So screw all that, here's an angry song...
Amanda Palmer - Run's in the Family
(Up up up!)

2 comments:

  1. bazalka je vždy drahá jak sviň, to mě štve! a díky moc za komentář :)

    ReplyDelete
  2. V Kauflandu mají levné koření, ale Albert je trapný, já za bazalku dvacku prostě nedám:D

    A mám zjištění: když člověk začne študovat v cizím městě a musí si potraviny a podobné věci nakupovat sám, začne mít přehled o cenách a slevách.. a to jsem se mámě kdysi smála, že ví, že v Bille jsou levnější rajčata:D

    A nemáš zač:)

    ReplyDelete